اسباب کشی اداری

اسباب کشی اداری

جابجایی شرکت و اداره یکی از پر خطر ترین جابه جایی های موجود میباشد و نیاز جدی به افراد حرفه ای و روش های تخصصی خاص دارد. در بعضی از اسباب کشی های اداری اگر یک وسیله دچار آسیب جدی شود میتواند ضرر های هنگفتی را به عمل آورد. مشخص کردن دسته بندی ها یکی از مهمترین بخش های اسباب کشی اداری به شمار می آید و تمام عملیات جابجایی وسایل اداری و چیدمان وسایل اداری به این بخش بستگی دارد. بعد از بسته بندی لوازم و برچسب گذاری بر روی آن ها حال نوبت به مشخص کردن محل قرار گیری لوازم اداری در ملک مقصد میباشد. پس از آن قرار دادن آن ها بر روی ماشین باربری و چیدن آن ها در اداره و یا شرکت جدید و از سر گرفتن کار های اداری روزمره در لیست کارها وجود دارند.

مراحل اسباب کشی لوازم اداری

اسباب کشی اداری دارای شرایط ویژه ای میباشد و یکی از آن ها سریع بودن آن میباشد. در یک اداره و یا شرکت، امکان لاکچری تعریف یک روز تعطیل به دلیل اسباب کشی وجود ندارد و تمام مراحل بسته بندی لوازم اداری، حمل لوازم اداری و چچیدمان لوازم اداری باید در کم تر از نیم روز به پایان برسد. به همین دلیل شرکت فردوس بار برتر تعرفه اسباب کشی اداری را برای شما عزیزان به وجود آورده است که در آن سرویس های متنوعی قرار داده شده استکه در ادامه به آن ها میپردازیم.

بسته بندی لوازم اداری

بسته بندی کردن لوازم اداری معمولا کار زمان بری نیست و بیشتر وسایل دارای جعبه و بسته بندی خودشان میباشند و یا جزء اموال شخصی پرسنل هستند که هرکدام خودشان میتوانند آن ها را حمل کنند. اما یکسری از لوازم مانند میز و صندلی و لوازم استفاده شده برای دکوراسیون به راحتی قابل بسته بندی کردن نمیباشند و نیاز به نیروی متخصص دارند. از طرفی وسایل حساس و مهم مانند گاوصندوق، قفسه بایگانی و لوازم ادارات خاص که به مراقبت زیادی نیاز دارند باید با حساسیت بسته بندی شوند. شرکت فردوس بار برتر برای بسته بندی های خود از قالب های یونولیتی مقاوم و پلاستیک حبابدار، جعبه های مخصوص باربری و نوار چسب های صنعتی استفاده میکند تا سلامت تمامی لوازم اداری شما را تضمین کند. از دیگر نکاتی که در بسته بندی لوازم اداری این شرکت باید به آن اشاره کرد، توانایی بسته بندی حرفه ای لوازم اداری اسمبل شده بدون نیاز به از همگشایی آن ها و ایجاد اشکال هندسی با استفاده از قالب های یونولیتی میباشد.

حمل لوازم اداری

این بخش بدون شک مهم ترین بخش اسباب کشی اداری به حساب می آید زیرا تمامی مراحل حمل بار از مبدأ به ماشین باربری و از ماشین باربری به مقصد در این بخش تعریف میشوند. ولی قبل از جابجایی لوازم اداری باید محل جایگذاری آن ها را مشخص کرد تا در هنگام رسیدن بار به مقصد بدون هیچ سردرگمی آن ها را سر جایشان قرار دهیم. حال بعد از تعیین جایگاه لوازم اداری باید آن ها را روی ماشین باری بارگذاری کرد. در این بخش مهمترین نکته بعد از سلامت لوازم اداری، نرساندن هرگونه خسارت به اموال ساختمانی میباشد که به دلیل استفاده از یونولیت این امکان بسیار به صفر نزدیک میشود.

بعد از بارگذاری لوازم و اطمینان حاصل کردن از چیدمان درست آن ها نوبت به جابه جایی آن ها توسط ماشین باربری میرسد. شرکت فردوس بار برتر انواع وسایل نقلیه مخصوص باربری از جمله: وانت بار، نیسان بار، خاور بار و کاامیون بار را بدون هیچگونه نقص فنی هدایت شده توسط رانندگان باربری خبره و با سابقه را برای انواع باربری های درون شهری، باربری بین شهری و باربری شهرستان را با بهترین قیمت بازار به شما عزیزان ارائه میدهد. به همین دلیل شما میتوانید از سلامت کامل بار خود اطمینان حاصل کنید و تنها به فکرر آماده کردن مقصد مورد نظر خود باشید.

چیدمان لوازم اداری

همانطور که گفتیم اسباب کشی اداری باید در یک زمان کوتاه اتفاق بیافتد و چیدمان لوازم اداری میتواند به عنوان طولانی ترین بخش عملیات اسباب کشی اداری نامگذاری شود. راه های زیادی برای کوتاه کردن این عملیات وجود دارد که یکی از آن ها را در بخش بسته بندی لوازم اداری باید انجام داد که همان برچسب گذاری میباشد. کار دیگر مشخص کردن جایگاه لوازم اداری میباشد و در نهایت استفاده از چند نیروی حرفه ای در چیدمان و حمل بار ها. شرکت فردوس بار برتر دارای پرسنل با انرژی و ممتاز در انجام تمامی عملیات بسته بندی، حمل بار و چیدمان آن ها میباشد که در این بخش میتوانند به شما کمک کنند. 

اتوبار

اگر به هر دلیلی امکان انجام هیچ یک از این سه مورد را ندارید و نگران هزینه های اسباب کشی اداری خود میباشید، شرکت باربری فردوس بار برتر به شما پکیج کامل اتئبار را پیشنهاد میدهد. در این پکیج تمامی خدمات بسته بندی لوازم اداری، حمل لووازم اداری و چیدمان لوازم اداری در نظر گرفته شده است. سرویس اتوبار دارای اقتصادی ترین برآورد هزینه میباشد و قابلیت انعطاف پذیری بسیار بیشتری نسبت به سایر شرکت های همکار میباشد. این انعطاف پذیری در شرایط مختلف موارد متفاوتی را شامل میشود که شما میتوانید با دریافت مشاوره رایگان از متخصصین فردوس بار برتر شرایط خود را اعلام کنید و از بین پیشنهادات اعلام شده بهترین گزینه را برای اسباب کشی اداری خود انتخاب کنید.

باربری بین شهری

یکی از خدمات ممتاز شرکت فردوس بار برتر ارائه تمامی خدمات اسباب کشی اداری برای باربری های بین شهری و باربری شهرستان میباشد. با استفاده از این سرویس شما میتوانید تمامی خدمات ذکر شده در بالا را با همان کیفیت برای جابه جایی های بین شهری و یا حتی بین استانی نیز تجربه کنید. باربری مخصوص عزیزانی ارائه شده است که به دلایل متفاوت قصد عزیمت به استان و یا شهر دیگری را دارند. حتی برای عزیزانی که از خارج از تهران قصد جابجایی به شهری دیگر را دارند هم میتوانند از باربری بین شهری استفاده کنند. سرویس باربری بین شهری فردوس بار برتر هیچ محدودیت جغرافیای در ایران ندارد و انواع عملیات باربری در استان های مختلف را با کیفیت عالی در خدمت شما مشتریان عزیز قرار میدهد.